Rat-ner to najgorszy reżyser Hollywood, oby jego filmy przyniosły klapę i oby zajął się czymś innym, co nie będzie przeznaczone dla widzów i odbiorców... może czyścić kible w galeriach handlowych!!!
Ehh to już powoli staje sie nudne...z drugiej strony jednak pokazuje to toczącą jak rak patologie w hoolywood... jak myślicie czy po tych oskarżeniach(wśród których jest zmuszenie do seksu oralnego) jest już po karierze tego gościa?
1.Godziny szczytu 7/10
2.Family Man 6/10
3.Czerwony smok 5/10
4.Godziny szczytu 2 5/10
5.Po zachodzie słońca 5/10
6.KasaMowa 4/10
7.X-Men: Ostatni bastion 4/10
8.Godziny szczytu 3 3/10
Wieszać psów na nim nie należy, ale na pochwały też jeszcze nie
zasłużył....
w jego rękach kariera Eddiego Murphy...i Eddie czuje, że z ich współpracy nie tylko przy cieciach może coś wyjść, może się odbić od dna...fajnie by było:) A sam reżyser przyzwoity, nie zaliczył większej wtopy ani też nie zrobił niczego wybitnego. Fajnie się ogląda jego filmy i chyba nic więcej do szczęścia nie potrzeba...
więcejPewną niespodzianką może być fakt, że w nowej kontynuacji "Rush Hour", Brett Ratner zatrudnił do jednej z ról samego Romana Polańskiego. Podobno obaj panowie lubią się nawzajem a także chwalą wzajemnie swoje dokonania. Jednak o ile w wypadku Ratnera zachwyt dziełami Romka jest całkiem zrozumiały, o tyle bardzo ciekawi,...
więcej